onsdag den 4. juni 2014

Birthday presents

Jeg var så heldig at få denne længe ønsket make-up pung fra Marc by Marc Jacobs af min mormor og moster. Som i kan se på overstående billede, fik jeg en masse lækre beauty produkter af mine søde veninder, bl.a. den meget omtalte og populære rensevand fra Bioderma. 
Jeg er så lykkelig over at jeg fik denne smykkeste ring fra Line og Jo af mine skønneste forældre, jeg har haft den på lige siden! Derudover fik jeg bl.a. den fineste kuglering af min søde medblogger. 
Fortsættelsen af Divergent serien stod på min ønske liste, og det endte med at jeg fik flere af hver bog haha, så jeg har fået byttet to af dem til "The lucky one" og "Will Grayon". 
Btw så var jeg jo i biografen og så forpremieren på "The fault in our stars" den er var virkelig god, sjov og ikke mindst sørgelig! Det er den bedste film jeg længe har set. 

I dag har jeg været oppe til min første eksamen som var mundtlig engelsk, det gik overraskende godt og jeg er meget meget tilfreds. 
Har I set "The fault in our stars", og er nogle af jer som også har været oppe til jeres første eksamen? 

- Josefine 

English: Here above you see me birthday presents I got, and I'm so grateful for each and every present! 

2 kommentarer:

  1. Smykkerne er bare fantastiske! Og den måde billedet er stillet op på, er rigtig fin!

    http://industrialbarbie.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Er virkelig også sååå glad for dem! Aaaww tusind tak det er jeg så glad for at du syntes :-)

      Slet