søndag den 1. september 2013

25 random facts about me


 

1. Jeg hedder Olivia og er 14 år 2. Jeg har boet i København halvdelen af mit liv, men flyttede så til en lille landsby 3. Jeg elsker chokolade 4. Jeg kan godt lide, at træne 5. Jeg elsker, at se TVD, GG, PLL, Desprete housewives 6. Jeg er kvart far Syd Amerika 7. Jeg blev konfirmeret d. 9 maj 2013 8. Mine veninder og familie betyder ALT(!!) 9. Jeg hader pigedrama 10. Jeg nyder virkelig, at tage billeder 11. Jeg vil rigtig gerne ind på en designerskole, når jeg har gået på gymnasiet 12. Jeg skal til London i oktober(aaargh jeg glæder mig!) 13. Chuck og Blair i GG(Gosip Girl) er fantastiske sammen 14. Mit hår må meget gerne vokse lidt længere lige nu 15. Jeg er vist den eneste der hedder Olivia på min skole 16. Jeg har næsten min IPhone med over alt( det er ikke så godt haha...) 17. Jeg går i 9. klasse 18. Jeg er født d. 17 november 1998 19. Jeg har mange veninder, som jeg har kendt hele mit liv 20. Jeg ved ikke helt, hvad jeg skal skrive nu...hihi 21. Jeg elsker at bage 22. Jeg satser på snart at starte i fitness 23. Jeg har naturligt lange øjenvipper 24. Jeg har en hund der hedder Cuba og har haft en kannin, som hed  stampe, som min far fandt på vejen 25. Jeg blev konfirmeret i hvide converse 

Så det var bare lidt random facts om mig, jeg håber det var okay. Og så tænkte jeg, at hvis der er nogle som har nogle ideer til, hvad i syntes Josefine og jeg skal skrive om kan i bare skrive. 

Olivia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar